Köpinformation

Frakt & Gå politik

Internationell sjöfart hanteras av International Express Mail Service Company, inom 5-10 arbetsdagar leverans brukar.
Alla beställningar kommer att vara försäkrade för hela köpesumman, och kan spåras på Express Mail Service hemsida.
Vi är en professionell online återförsäljare och samarbeta med EMS uttrycker långsiktigt, sjöfart ordning och levererar direkt till din door.Please se till att du är hemma när paketen ska anlände.
Efter beställning, skicka spårningsnummer och du kan också spåra din beställning online med EMS bolagets hemsida (http://www.ems.com.cn/english.html)

Returer & Ändra regler
Din tillfredsställelse är vad vi strävar efter. Vi erbjuder en heltäckande politik för återvändande till dig. Innan du vill returnera varor, först kontakta oss för att diskutera ditt problem. För det mesta kan vi lösa problemet genom att ge teknisk support och du neednt att skicka något tillbaka. Om det finns obotliga problem med varan kan du returnera dem tillbaka till oss för reparation eller utbyte under våra tolv månaders garanti.

Reparation
På ett år (från datum produkter mottogs), om du hittar de produkter med kvalitet problem (icke-mänskliga faktorer eller icke-resistent yttre skada), kan det återföras och repareras. Du måste skicka tillbaka till oss produkterna i originalförpackningen (du betalar frakten). När vi får de produkter som sänds tillbaka intactly, kommer vi att reparera den och skicka dem tillbaka till dig igen. Vi betalar portot för de reparerade produkterna som vi levererar till dig. Eller du kan också hitta din lokala reparera plats i närheten och åtgärda den felaktiga poster, sedan en kopia av kvittot för reparation kostnader begärs att skicka till oss och vi kommer att betala kostnaden efter checka. (OBS: Det är vår kvalitetskontroll professionella som ger en slutlig dom om huruvida kvalitetsproblem orsakas av personliga faktorer eller icke-resistent yttre skador genom felaktiga objektet föreställer du skickar till oss reparera kostnaden bör inte ersättas av oss, om dess kvalitetsproblem är. orsakade vara mänskliga faktorer eller undvikas inte uppkommer.)

Byte

icke-kvalitetsproblem

Under 30 dagar (från den dag produkterna mottogs), om du hittar de produkter du väljer inte uppfyller dig i form av färg eller storlek, kan den returneras och ersättas enligt följande villkor. Du måste skicka tillbaka till oss produkterna i originalförpackningen (du betalar frakten). Produkterna får inte ha använts (förutom tryout). När vi får de produkter som sänds tillbaka intactly, kommer vi ersätta den med nya och skicka dem tillbaka till dig. Porto för de ersatta produkter som vi levererar till dig bör också belasta dig. Innan du skickar objekten för utbyte, vänligen överföra supplymentary fraktkostnaden för att vända tillbaka de ersatta objekt från oss först. Så snart betalningen klar kommer vi att ersätta de objekt som skickas från dig.

Problem

Under 30 dagar (från den dag produkterna mottogs), om du hittar de produkter med kvalitetsproblem (icke-mänskliga faktorer eller icke-resistent yttre skador), kan den returneras och bytas ut. Du måste skicka tillbaka till oss produkterna i originalförpackningen (du betalar frakten). När vi får de produkter som sänds tillbaka intactly, kommer vi ersätta den med nya och skicka tillbaka till dig dem igen. Vi kommer att betala frakt avgifter för den ersatta produkter som vi levererar till dig. (OBS:. Det är vår kvalitetskontroll professionella som ger en slutlig dom om huruvida kvalitetsproblem orsakas av personliga faktorer eller icke-resistent yttre skador köpt produkter kommer inte att repareras, bytas eller returneras gratis om dess kvalitetsproblem orsakas vara mänskliga faktorer eller undvikas inte uppkommer .)

Avkastning och partiell återbetalning

Spring webbplats kan inte ge en partiell återbetalning för icke-kvalitet problem såsom:.
produkt inte ser ut som de i bilden
Produkten är inte vad jag skulle tänka mig att det ska vara.
Jag är inte nöjd med denna produkt.
sju dagar (från datum produkter mottogs), om du begär att returnera köpta varor på grund av de skäl som ovan, måste du skicka tillbaka till oss produkterna i originalförpackningen (du betalar frakten). När vi får de produkter som sänds tillbaka intactly, förutom frakt, vi kommer också att dra en viss expeditionsavgift baserat på din beställning totala beloppet (som dras av banken) och ger dig en partiell återbetalning.
Tillbaka